środa, 30 września 2015

[Hity miesiąca] Wrzesień 2015


Wrzesień za pasem. Szkoła zaczęła się już na dobre. Nawet studenci będą musieli wreszcie ruszyć tyłki. Sama mam wrażenie, że chyba nawet wreszcie wkręciłam się w ten codzienny rytm dnia i jakoś łatwiej wstaje mi się rano.
Ale do rzeczy. Miały być hity miesiąca, więc na nich się skupmy. Tym razem moje serduszko skradło 8 piosenek, które pragnę zaprezentować Wam poniżej.


Red Velvet - Dumb Dumb Dumb
Już "Ice Cream Cake" sprawił, że pokochałam te urocze dziewczyny, a "Dumb Dumb Dum" tylko utwierdziło mnie w przekonaniu, że zasługują na moje uznanie. Aż teraz dziwię się sobie, że po debiucie wciąż podchodziłam do nich z dystansem i pewną niechęcią.
Bardzo podoba mi się piosenka, ale szalony teledysk to dopiero hit!


Ailee - Mind Your Own Business
Królowa powróciła! Jak zwykle brzmi pięknie i nie zawodzi piosenką. Słuchanie wokalnych popisów Ailee to coś, co Kitty lubi najbardziej!


iKON - My Type
Wcale nie brakuje mi u iKON "gangsta" stylu i mocnego hiphopowego konceptu. To uroczy chłopcy i w takim wesołym, "codziennym" koncepcie ich kupuję. Przyjemnie słucha mi się "My type", ale mam nadzieję, że wokaliści z iKON w przyszłości będą mogli się bardziej wykazać. 


Purfles - A Bad Thing
Mam wrażenie, że Purfles jest dosyć mało znane, a nie słuszni. Z każdym kolejnym comebackiem dziewczyny udowadniają, że stać je na wiele i że są naprawdę utalentowane. Tak było i tym razem. Tak więc nawet jeśli inni tego nie widzą, ja widzę i doceniam!


Monsta X - Rush
Debiut Monsta X nie zrobił na mnie wielkiego wrażenia. Za to ten comeback przykuł moją uwagę. Muszę przyznać, że coraz bardziej lubię tych chłopców, a "Rush" stoi wysoko na mojej liście najczęściej słuchanych piosenek miesiąca. Brawo panowie! Macie mnie!



MAMAMOO - Girl Crush
Co z tego, że to soundtrack do gry? MAMAMOO jak zawsze pokazały klasę, tworząc kolejną świetną piosenkę! Kolejny hit dla ich i tak bogatego w nie repertuaru. Co jak co, ale te dziewczyny zasługują na popularność jak mało które. 


A- Daily - Spotlight
Aż nie wiem co powinnam tutaj napisać. Nie mam pojęcia, czemu tak lubię tę piosenkę. Ale stało się i nie mogę jej tutaj nie uwzględnić. Jakoś dobrze mi się przy niej zakupy robiło xD


SEVENTEEN - Mansae
Ogłaszam, że chłopaki z Seventeen oficjalnie wygrali konkurs na najbardziej chwytliwą piosenkę września! "Mansae" tak wkręca się do głowy, że nawet jeśli chcesz, potem nie możesz tego z niej wyrzucić! Ze mną tak był. Co ja mówię? Nadal jest!


Czy "Mansae" też Was tak wciągnęło? A może wasz największy hit września, to jakaś piosenka spoza listy? Śmiało, piszcie i podzielcie się nią!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz