czwartek, 3 września 2015

Debiutanci, czyli świeża krew w kpopie - sierpień


Sierpień w porównaniu do innych miesięcy choć bogaty w comebacki popularnych zespołów, pod względem debiutów był raczej ubogi. Uwagę wszystkich na pewno przykuła podgrupa VIXX, sporo mówiło się też o APRIL. MyB z kolei zyskały rozgłos wśród internautów, raczej negatywny, z powodu rzekomego kopiowania Red Velvet w swoim teledysku. Jak widzicie, nawet jeśli nie było tego dużo i tak sporo się działo :)

Humble - Like It
Humble to pop rockowy zespół, ale polubiłam ich debiutancką piosenkę. Naprawdę wciąga. Zachęcam do jej przesłuchania!


VIXX LR - Beautiful Liar
Podgrupa VIXX zadebiutowała z piosenką "Beautiful Liar" i muszę przyznać, że przerosła ona moje najśmielsze oczekiwania. Nie spodziewałam się czegoś aż tak świetnego po tym duecie, a tu niespodzianka! Piosenka jest wspaniała, a MV mroczne, bardzo klimatyczne. Leo i Ravi tworzą idealnie dobrany duet, a rap jednego i wokal drugiego, w zadziwiający sposób dopełniają się. 


APRIL - Dream Candy
APRIL zadebiutowały ze uroczymkonceptem, słodką piosenką i przepięknym teledyskiem w baśniowym klimacie. Jeśli miałabym ocenić ich debiut, powiedziałabym, że był raczej przeciętny. Trzeba jednak pamiętać, że to bardzo młode dziewczyny, więc jeszcze wiele może się zmienić :) A ja życzę im powodzenia, bo mimo wszystko mają swój urok.


Ban:jax - Face 2 Face
"Face 2 Face" słucha się zaskakująco dobrze. Mam wrażenie, że piosenka Ban:jaxa pasuje idealnie na zakończenie lata. Spokojne, elektroniczne dźwięki jakie możemy usłyszeć w "Face 2 Face" składają się na melodię, której świetnie słucha się odpoczywając po upalnym dniu.


1TensioN - Burning Love
Mam wrażenie, że piosenka tego czteroosobowego boys bandu, jakim jest 1TensioN byłaby o niebo lepsza, gdyby nie zastosowano tylu efektów, które przysłaniają głosy chłopaków. A w ten sposób stworzono coś, co irytuje, bo momentami wokale brzmią niczym jakichś robotów. Co za dużo, to nie zdrowo i tutaj to powiedzenie pasuje jak znalazł. 


myB - My Oh My
Oglądając teasery spodziewałam się bardziej elektronicznej piosenki, mniej kolorowego teledysku i większego pazura. Jednak nie rozczarowałam się aż tak bardzo. MV jest zabawne, przyjemnie się je ogląda, a dzięki kolorom, przypisanym każdej z dziewczyn, łatwo je rozpoznać. Piosenka łatwo wpada w ucho, ale liczyłam na to, że będzie brzmiała trochę ciekawiej. 


ALL-STAR - Sugar
ALL-STAR zadebiutował z piątką członków i uroczym konceptem. Nie mogę powiedzieć, że nie pasuje im on, ale piosenka, którą wydali nie jest wyjątkowa. Nazwałabym ją bardzo bezpieczną. Przyjemna, rytmiczna, ma chwytliwy tekst, ale rozpływa się w tłumie podobnych. Teledysk jest sympatyczny, pozytywny i na pewno dzięki niemu łatwo poznać się z zespołem. W sumie... może to właśnie bardzo dobry pomysł na debiut? Na pewno, jeśli doczekają się comebacku, sprawdzę co u nich. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz