środa, 2 września 2015

Ulubione Girls Bandy

Ostatnio gdy zastanowiłam się nad ulubionymi girls bandami, stwierdziłam, że naprawdę ciężko wskazać mi TOP20. Bo nawet jeśli pewna jestem obecności niektórych zespołów na liście, określenie ich pozycji wydało mi się naprawdę trudne. Wtedy też wpadałam na pomysł, że zastanowię się nad tym wreszcie porządnie i sporządzę właśnie takie TOP20, nie tylko moich ulubionych girls bandów, ale również boys bandów i solistów. Na pierwszy ogień idą zespoły żeńskie, bo panie w końcu mają pierwszeństwo :) 
Oczywiście, z biegiem czasu poniższa toplista może ulec zmianie.

  #1 Red Velvet


#2 MAMAMOO


#3 OH MY GIRL


#4 I.O.I


#5  T-ara


#6 SPICA


#7 Stellar


#8 LABOUM


#9 Girl's Day


#10 4Minute

***
#11 2NE1
#12 CLC
#13 Miss A
#14 Nine Muses
#15 Girl's Day
#16 G-Friend
#17 AOA
#18 Girls Girls
#19 myB
#20 WANNA B
#21 BESTIe
#22 TAHITI
#23 FIESTAR
#24 f(x)
#25 EXID

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz