poniedziałek, 7 września 2015

Powroty wielkich i.. tych mniejszych: comebacki sierpnia


W te wakacje zdążyło już powrócić wiele znanych zespołów i jak widać, w sierpniu również ich nie brakowało. Nie mogliśmy się nudzić, bo comebacków było tyle, że czasem brakowało czasu, by śledzić je wszystkie. Wiele grup co rusz zaskakiwało nas nowymi MVkami i singlami. Ale prześledźmy to raz jeszcze.
Oto krótki przegląd powrotów naszych kpopwych idoli z sierpnia. 


Wonder Girls - I Feel You
Panie z Wonder Girls powróciły w wielkim stylu. Zaprezentowały nam cały album z nowymi utworami, który promowała piosenka zatytułowana "I Feel You". Całość utrzymano w retro stylu, który tak świetnie pasuje do Wonder Girls.


SHINee - Married To The Music
SHINee na pewno nikomu nie trzeba przedstawiać. Ich nowe MV za to mogło być sporym zaskoczeniem. Takich ich jeszcze nie oglądaliśmy. Zwłaszcza Keya bez głowy...


T-ara - So Crazy
T-ara jak zwykle nie zawiodły i powróciły z żywą, chwytliwą piosenką oraz z zabawnym teledyskiem. "So crazy" to trochę szalona, pasująca świetnie na wakacyjny przebój piosenka. 


Lee Michelle - I Can Sing
Lee Michell w swojej piosence mówi nam, że potrafi śpiewać i ja jak najbardziej jej wierzę. Czego jak czego, ale głosu jej nie można odmówić. 


BIGBANG - Let's Not Fall In Love, Zutter (GD&TOP)
BIGBANG jak nigdy dotrzymują obietnicy i uparcie kontynuują wydawanie kolejnych singli, już czwarty i niestety ostatni, miesiąc z rzędu. Tym razem znalazło się też w ich planach miejsce na powrót duetu GD&TOP z czego wielu fanów na pewno się ucieszyło. Ja natomiast ucieszyłam się bardziej z "Let's Not Fall In Love", czym podzieliłam się już w moich Hitach Miesiąca. Teraz pozostaje nam tylko czekać aż BIGBANG wydadzą swój pełny album.


Navi - Summer Night
Delikatna piosenka od Navi i jej piękny głos aż proszą się o przesłuchanie! W dodatku, w tym króciutkim MV wystąpił członek zespołu UP10TION.


Badkiz - Come Closer
Nie mam pojęcia czemu byłam przekonana, że ten zespół już się rozpadł. Wygląda jednak na to, że nic takiego nie miało miejsca, a dziewczyny kręcą sobie wesoło tyłeczkami w nowym MV. 


B1A4 - Sweet Girl
B1A4 i ich nowa piosenka były dla mnie kompletnym zaskoczeniem. Nie wyobrażałam ich sobie w takim stylu, ale jak widać, podołali w 100% nowemu zadaniu!


Primary - Hello (ft. Lena Park), Just Like U (ft. Yankie, Jessi, Luck J)
Primary ciągle szaleje i wydaje kolejne teledyski do piosenek ze swojej najnowszej płyty. Pierwsze MV zachwyciło mnie... swoją prostotą. Co do drugiego nie mam żadnych wyraźnych odczuć. Prawdę mówiąc, niezbyt przypadło mi do gustu. 


Stephanie - Prisoner
Powrót Stephanie mam wrażenie, że nie wywołał takiego szumu, jakiego się spodziewano. Jednak to nic. Jej piosenka wciąż jest dobra, choć z MV mogli się bardziej postarać.


Girls' Generation - Lion Heart, You Think
Girls' Generation w tym ubiegłym miesiącu zaszczyciło nas pełnym albumem, już piątym w swojej karierze. W moim odczuciu, płyta ta jest najlepsza ze wszystkich dotychczasowych. 
Ale wracając do MV, tym razem SNSD przeszły same siebie! W obu teledyskach wyglądają olśniewająco i oba są tak pięknie zrobione, że aż chce się patrzeć. Mnie przypadł do gustu zwłaszcza zabawny teledysk do "Lion Heart", w którym uwielbiam końcowe sceny z lwem, kiedy to prawda już wychodzi na jaw :)


JJCC - Where You At?
W MV JJCC możemy zobaczyć dwóch nowych członków zespołu, którzy niedawno dołączyli do grupy. Yul i Zica radzą sobie doskonale, a "Where You At?" to świetny kpop singiel.


Hyuna - I'm The Best (ft. Illhoon z BTOB)
Jedni twierdzą, że HyunA przesadziła, inni zażarcie bronią jej. Jedno jest pewne, comeback Hyuny nikomu nie pozostał obojętny. Powróciła z piosenką i MV, które są bardzo w jej stylu u jednych wywołując zachwyt, u drugich oburzenie. Mnie piosenka bardzo się podoba, teledysk mniej, choć HyunA momentami wygląda w nim naprawdę dobrze.


Juniel - Sorry
Wciąż nie mogę wyjść z podziwu nad pięknym głosem Juniel. Pisałam już o tym w moich HItach Miesiąca, ale powtórzę to po raz kolejny. Bardzo cieszę się, że wreszcie na nią trafiłam, bo naprawdę warto posłuchać Juniel. MV do jej najnowszej piosenki również jest piękne, choć smutne. Uwaga! Łatwo się wzruszyć.


2EYES - Pippi
O tym jak moje nastawienie do 2EYES zmieniło się, również pisałam TUTAJ. Według mnie to ich najlepsza piosenka w karierze. Życzę im, by kolejna była jeszcze lepsza. 


BEAT WIN - Stalker
Nowa piosnka BEAT WIN jest naprawdę niepokojąca. W końcu tytuł "Stalker" wróży coś mrocznego i takie właśnie jest MV. Uwielbiam moment w 2:12, kiedy to jeden z chłopaków, prawdopodobnie YoonHoo, z nieco szaleńczym uśmiechem pyta: "Do you love me?". Piękne.


FTISLAND - Puppy
Na koniec warto jeszcze wspomnieć o powrocie FTISLAND. Zarówno MV jak i piosenka są nieco... dziwne. Jednak trzeba patrzeć na to z przymrożeniem oka. 


Którego comebacku w sierpniu wyczekiwaliście najbardziej? Nie zwiedliście się? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz