czwartek, 3 września 2015

[Hity Miesiąca] Sierpień 2015

Wybór Hitów Miesiąca w sierpniu był strasznie trudny! Pojawiło się tyle wspaniałych piosenek, że z chęcią umieściłabym tutaj je wszystkie, ale postanowiłam, że ograniczę się. Wybrałam więc te, których słuchałam najczęściej lub takie, które zrobiły na mnie największe wrażenie. Oto one :)


2EYES - Pippi
Już zapowiedzi wydały mi się obiecujące, a kiedy dziewczyny wreszcie powróciły z "Pippi", nie zawiodłam się! Choć do ich poprzednich comebacków miałam raczej neutralny stosunek, tym razem oceniam go jak najbardziej pozytywnie. Ich nowa piosenka jest bardzo chwytliwa, wesoła, a teledysk zabawny i kolorowy. Dziewczyny z 2EYES wyglądają pięknie (te ich warkoczyki!), a całość tworzy zadziwiający efekt. 


JJCC - Where You At?
Zaskoczyło mnie to nagłe dodanie nowych członków do zespołu. Zupełnie się tego nie spodziewałam. Mimo tego, dopiero "Where You At?" przekonało mnie na dobre do JJCC. Tak naprawdę nie mam pojęcia co podoba mi się w tej piosence, bo na dobrą sprawę, to typowy, kpopowy singiel. A jednak już od dobrych kilku dni puszczam go na okrągło :)


Juniel - Sorry
Przyznam się, że nie znałam wcześniej Juniel i "Sorry" było pierwszą piosenką, jaką od niej usłyszałam. Od razu zakochałam się w jej głosie, a piosenka spodobała mi się od pierwszego przesłuchania. Nieco smutna, o delikatnym brzmieniu, ale nie powiewa nudą. Naprawdę świetna!


Rap Moster - Fantastic (Feat. Mandy Ventrice)
Piosenkę stworzono do koreańskiej wersji filmu "Fantastyczna Czwórka", słowa do niej napisał Rap Monster. Uwielbiam w niej zarówno rapowane zwrotki, jak i refren śpiewany przez Mandy. Ta piosenka ma w sobie wiele energii i mam wrażenie, że idealnie pasuje do klimatu filmu. Poza tym, jest po prostu świetna i nie mogę przestać jej słuchać ^^ 


Jakop, Raina, ₩uNo, DAYDAY - Allday, Allnight
Może i w MV aż roi się od tyłków, jednak to nie przeszkadzało mi polubić "Allday, Allnight". Ostatecznie Raina wygląda tam wspaniale. Ale mniejsza z teledyskiem, sama piosenka w sierpniu odtwarzana była przeze mnie bardzo wiele razy i muszę przyznać, że naprawdę wkręciła mi się do głowy. Świetnie mi się przy niej biegało :P Fragment, w którym Raina śpiewa tak cicho, prawie, że szepcząc, jest bardzo sexy. Ciekawa jest też nagła zmiana klimatu podczas partii ₩uNo (Taewoon!). W ogóle, cały podkład muzyczny jest tutaj naprawdę interesujący. Uważam, że przy "Allday, Allnight" spisano się na medal. 


Cheetah - My Number
Na początku, gdy zobaczyłam gdzieś zdjęcia zapowiadające MV Cheetah, przeraził mnie jej makijaż. Do tego stopnia, że długo omijałam jej teledysk szerokim łukiem. Gdy jednak w końcu przesłuchałam "My Number", wpadłam. Saksofonowy hook sprawił, że melodia na długo zapadła mi w pamięć. A rap Cheetah jest naprawdę niesamowity! 


BIGBANG - Let's not fall in love
Zakochałam się w nowej piosence Bangów, a po obejrzeniu MV niemal się rozpłynęłam. Takie klimaty wychodzą im najlepiej. Uwielbiam ich właśnie w takich spokojniejszych utworach o miłości, więc "Let's not fall in love" stało się moim hitem numer jeden w sierpniu. 


A jakie są wasze hity miesiąca? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz