sobota, 28 lutego 2015

Debiuty, czyli świeża krew w kpopie - luty 2015


Luty zawsze jest dla mnie za krótki. Jakby te dwa dni robiły naprawdę jakąś różnicę. Na szczęście i w tym miesiącu zdążyło zadebiutować kilkoro wykonawców.


McKay Kim - Angel to Me
 O McKay Kim wiem tyle, że to uczestnik 2 sezonu Kpopstar (to ten sezon, w którym zwyciężyło AKMU). Jego piosenka - Angel to Me - jest mi zupełnie obojętna, choć przyznaję, że McKAy ma przyjemny głos. 


KIXS (DMTN's Jeesu) - Beautiful
Po przesłuchaniu tej piosenki w głowie mam tylko "Beautiful baby!!!".

Rubber Soul - LIFE
Rubber Soul to bardzo interesujący girlsband, zwłaszcza, że żeńskie grupy rzadko sięgają po tak hiphopowy koncept. Inna sprawa, że niewielkiej ilości z nich on pasuje, za to te dziewczyny, jakby były do niego stworzone!


Niel (Teen Top) - Lovekiller
Nie jestem fanką Teen Top, jednak mogłabym zostać fanką Niela. Jego debiutancka piosenka w sam raz wpasowuje się w mój gust. A jak Wy ją oceniacie?


Amber (f(x)) - Shake That Brass
Członkini f(x) zadebiutowała jako solistka, lecz nie piosenka, jaką nam na ten debiut zaserwowała, do najlepszych nie należy. Przesłuchałam całego mini albumu Amber i muszę przyznać, że Shake That Brass jest zdecydowanie najsłabszą pozycją na płycie. W zamian dostaliśmy przynajmniej przyjemne dla oka MV z w którym udział wzięli przyjaciele Amber. To miło z ich strony, prawda?


Plan-C - Spring Is Coming
Wzruszająca ballada, jednak według mnie nie wyróżnia się niczym szczególnym spośród tysięcy innych. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz