czwartek, 25 grudnia 2014

Smutne wiadomości, czyli zespoły rozwiązane (2013 i 2014)


Na pewno nikt z Was nie śledzi losów wszystkich zespołów. Wiadomo, nie da rady nadążyć za każdym. Trzeba by mieć za dużo wolnego czasu, a tego raczej brakuje. 
Sama także tak mam, dlatego gdy spojrzałam na listę rozwiązanych zespołów z tego roku, byłam w szoku (tak, rymuję), bo znalazł się tam jeden z moich ulubionych zespołów, na który przecież czekałam!
To skłoniło mnie do sprawdzenia listy rozwiązanych także z poprzedniego roku. I co? Kolejna przykra wiadomość! To się szerzy jak jakaś plaga.

Ale dosyć mojego gadania, spójrzcie sami i sprawdzicie, czy nie ma tam zespołów, które lubicie.

Zespoły oficjalnie rozwiązane w 2013 roku:
BoM
ChAOS
CHI CHI
Supreme Team
F1rst


Zespoły oficjalnie rozwiązane w 2014 roku:
8eight
Gangkiz
Kiss&Cry
Puretty
SMASH

Dobrze, czyli już wiemy wszystko. Pocieszajmy się myślą, że przecież sporo wspaniałych zespołów zadebiutowało i przynajmniej mamy jeszcze kogo słuchać :) Dopóki tamte się nie rozpadną...

Ale których najbardziej będzie mi brakować? Tak się składa, że ą takie 3...

Kiss&Cry
Dia robi solową karierę (i dobrze! szkoda, by tak piękny głos się zmarnował), ale nie mam pojęcia co z resztą dziewczyn. A przecież wszystkie wydawały się utalentowane :(

CHICHI
Jeden z najsłodszych i najukochańszych zespołów. Moje serduszko krwawi na myśl, że nawet ich nie zostawili w spokoju!

ChAOS
A ja wciąż miałam nadzieję na ich comeback. Cóż, będzie trzeba pogodzić się z nieuniknionym.


A czy Wy już tęsknicie za nimi? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz