środa, 23 grudnia 2015

Śpieszmy się kochać kpopowe zespoły... Rozwiązane zespoły (2015)


W tym roku zadebiutowało ponad 100 nowych zespołów, nie wspominając już o artystach solowych. To ogromna liczba, jednak cieszmy się, póki możemy. Bo od tych dobrych wieści przechodzę do tych dużo gorszych. Niestety, nie wszystkie zespoły przetrwają próbę czasu pieniędzy, dlatego i w 2015 nie zabrakło takich, które zostały rozwiązane z tych czy innych powodów. Niektóre były nieaktywne już od dawna, więc można się było tego spodziewać, ale zdarzyły się też takie, które zaskoczyły tą smutną wiadomością. 

Poniżej przedstawiam listę zespołów rozwiązanych w 2015 roku. Jako że sporo z nich lubiłam, pomyślałam sobie: "dlaczego by tak trochę nie powspominać?". Z tej myśli przechodzę do czynów i do tych zespołów, których darzyłam sympatią dołączam ich największe "hity" lub po prostu piosenki, które mi się z nimi kojarzą. 

Posłuchajmy ich jeszcze raz i starajmy się nie myśleć o tym, że więcej ich na scenie, przynajmniej w takiej wersji, nie zobaczymy. 


A-PRINCE
Mam wrażenie, że te marchewkowe fryzury ich pogrążyły... Ale tak na poważnie, ten uroczy koncept im totalnie nie pasował. 


Airplane
Aż smutno oglądać :(


Alice White
Takie urocze i śliczne dziewczyny! No jak można ich nie kochać?


BLAST
Zdążyłam strasznie polubić "Git i Girl" i był okres, w którym często nuciłam sobie refren. Przykro myśleć o tym, że chłopaki nie wydadzą niczego nowego, dlatego miejmy nadzieję, że przynajmniej jeszcze kiedyś o nich usłyszymy, choćby o ich solowych karierach :)


Bob Girls
Strasznie żałuję, że takie utalentowane dziewczyny już nie będą występować razem, bo Bob Girls zapowiadały się naprawdę nieźle.
Na pocieszenie dodam, że dwie z dziewcząt (Dambi i Dahye) należą teraz do nowego zespołu - LoveUs. 


C-CLOWN
Przy C-Clown przeżyłam szok. Tyle świetnych piosenek! No i wydawało mi się, że ten zespół wcale nie był tak słabo znany. Myślałam, że są bardziej popularni i ominie ich coś takiego. Niestety, jak widać, stało się inaczej. Wielka szkoda, wielka...


EvoL
Tutaj też wielka szkoda. Dziewczyny choć nie wydały wielu piosenek, te które mogliśmy usłyszeć, były świetne. Długo czekałam na ich comeback, aż tu taka wiadomość :(


F-ve Dolls
Zmiana składu, zmiana nazwy, aż w końcu nic po F-ve Dolls nie zostało. Nie chcę narzekać, ale mam wrażenie. że ich wytwórnia po prostu nie skupiała się na nich wystarczająco (jak i na wszystkich swoich zespołach oprócz T-ary).


GLAM
Tutaj podejrzewam, że dziewczyny zniszczył skandal, w jaki się wplątały i nie było innego wyjścia. Choć oficjalnego powodu nie znam.


Scarlet
Pamiętam jak jeszcze niedawno pisałam o ich debiucie, a tu już nadszedł koniec (zabrzmiało bardzo pesymistycznie :P).


Wonder Boyz
Chłopcy od Tarzana też nie przetrwali zbyt długo :/


A także:
1PUNCH
A.T.O (dwóch członków z tego zespołu jest teraz w składzie JJCC)
BITO
INX
Jewelry
Leader'S
Luluz
NewUs
Penta-G
 SHU-I
SMASH
ZZBEst
ZEUS

Na koniec naszła mnie nowa myśl:
Śpieszmy się kochać kpopowe zespoły. Tak szybko zostają rozwiązane...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz