poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Ploteczki (2)




YG Entertainment odpowiada na plotki po rzekomym rozstaniu G-Dragona i Kiko
YG Ent. zapytane o tę sprawę odpowiedziało bardzo ładnie: "Nigdy oficjalnie nie potwierdziliśmy plotek o związku G-Dragona i Kiko. Dlatego też nie będziemy komentować tych, na temat ich rozstania". 

Według mnie, wytwórnia zachowała się jak najbardziej prawidłowo, zważywszy na ich wcześniejsze oświadczenie o tym, że nie będą mieszać się w związki swoich artystów. Co do samego rozstania tej niezbyt dobrze odbieranej w Korei pary, chyba niewiele mnie ono obchodzi. W końcu to ich życie, mają prawo robić to, co uważają za słuszne. A że fanom akurat taka Kiko Mizuhara nie odpowiada... nic się z tym nie zrobi. 

Tao i jego pozew
Stało się! Trzeci już z członków EXO-M złożył pozew sądowy i chce unieważnić swój kontrakt z SM Ent. Krążą pogłoski, że używa do tego nawet tej samej kancelarii prawniczej i tego samego prawnika co wcześniej Kris i Luhan. W każdym razie, teraz w EXO jedynym chińskim członkiem będzie Lay i wydaje się, że on już raczej tam zostanie (bo zafundowali mu studio).
Zastanawia mnie jednak, skąd tyle hejtu w internecie na niego? Nie śledziłam zbyt dokładnie jego losów, więc sądzę, że coś pewnie mnie ominęło. Ale co może być przyczyną? To, że nim odszedł, wyjechał do Chin i tam zadebiutował jako solista (nielegalnie)? Czy o wcześniejsze zaprzeczenia, że byłby skłonny odejść z zespołu, bo o tym także słyszałam?
Mam wrażenie, że sypie się na niego nawet więcej nienawiści, niż na pozostałą dwójkę i to mnie trochę przeraża. Nie czuję się na tyle kompetentna, by stawiać się w tym wypadku po którejś ze stron, ale uważam, że skoro już 3 osoba należąca do EXO-M ucieka z tej wytwórni, to coś naprawdę musiało być nie tak z ich kontraktami. To po prostu podejrzana sprawa. Chociaż mogło być też tak, że Tao wykorzystał sytuację. Takie rzeczy też się zdarzają, a wiadomo, że nikt święty nie jest. 
Sama nie wiem, co o tym myśleć. Na pewno nie dołączę teraz do grona hejterów, bo dla mnie to głupota. Uważam, że najlepiej czekać na rozprawę i wyrok, jaki zapadnie. Poza tym, może wkrótce wypłynie więcej faktów. Wtedy może coś się wyjaśni. 
Ale to ciekawe! Cała trójka! Już cala trójka uciekła! ^^

Jessica, ciuszki i lotnisko, czyli jak dać pożywkę hejterom
To wydało mi się szczególnie zabawne. W takich ubraniach jak na powyższym zdjęciu przyłapano Jessicę na lotnisku w Chinach. Wywołało to wiele komentarzy wśród knetizenów (koreańskich internautów), zwłaszcza negatywnych. Większość z nich naśmiewała się z Jessiki, twierdząc, że była ładna, gdy należała do SM, a gdy ich opuściła, od razu straciła na stylu i urodzie (nie ma sensu tłumaczyć poszczególnych komentarzy, nic ciekawego). Nie zapomnieli wypomnieć jej niesymetryczną w ich mniemaniu twarz Jesski oraz to, że po opuszczeniu SNSD zaczęła się tak promiennie uśmiechać! Oczywiście dostało jej się też za to, że jako ikona stylu powinna mieć lepszy gust w doborze ubrań.
Co tu dużo mówić? Nie podoba mi się jej strój, ale żeby od razu tak naskakiwać na nią? Chociaż z drugiej strony, knetizeni nie byliby sobą, gdyby napisali w tej sytuacji coś miłego. Dlatego też nie ma sensu się przejmować. 

F(x) powraca... bez Sulli 
To bardzo dobra wiadomość! Oczywiście nie cieszę się z odejścia Sulli, bo lubiłam dziewczynę i trochę mi szkoda, że nie będzie można już jej zobaczyć w zespole. Z drugiej strony, skoro chce się zająć karierą aktorską, to jej wybór. Niech jej się dobrze wiedzie. 
Jak na razie wiadomo, że f(x) ma powrócić we wrześniu, ale jeszcze nie ogłoszono konkretnej daty. Oby nie skończyło się tylko na zapowiedziach...


Plagiat Girls' Generation
Fani doszukali się plagiatu w teledysku do piosenki "Ring Diamond Di" Akriti Kakkar & Santokh Singh. Zarzucają mu głównie, że skopiowano tam perfidnie fragmenty teledysków Girls' Generation do "I Got A Boy" i "The Boys". 
O dziwo, naprawdę wygląda na to, że tym razem nie jest to tylko nadwrażliwość fanów i twórcy aż zanadto zainspirowali się mvkami tego kpopowego girls bandu. Oglądając "Ring Diamond Di" naprawdę widać nieprawdopodobne podobieństwo. 
Ale czy ktokolwiek cokolwiek z tym zrobi? Tego nie wiadomo. 


Jak wiadomo, działo się o wiele, wiele więcej, ale nie starczyłoby mi życia, by to wszystko pisać. W kolejnych częściach na pewno pojawią się nowe ploteczki ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz