poniedziałek, 30 listopada 2015

[Hity Miesiąca] Listopad 2015


Listopad był miesiącem, w którym prawdziwe kpopowe hity wyrastały jak grzyby po deszczu. Czyżby to zasługa pogody? A może zbliżającego się końca roku? Nie wiem, jednak to nie przeszkadza mi wybrać spośród nich swoich faworytów. A jest ich tym razem sporo!


EXO - Lightsaber
Jako fanka Star Warsów nie mogłam przejść obojętnie wobec tej piosenki i odetchnęłam z ulgą, kiedy naprawdę mi się ona spodobała. W ogóle, zauważyłam, że zaczynam lubić coraz więcej piosenek EXO. 


Gavy NJ - Hello
Spokojna, relaksująca piosenka. Idealna na poranek, kiedy trzeba sterczeć w autobusie przepełnionym ludźmi i nie popaść w obłęd.


RaNia - Demonstrate 
To wersja bez rapu nowej członkini RaNii, ale i tak bardzo ją lubię. Tak na prawdę początkowo w ogóle tego nie zauważyłam, więc wychodzi na to, że nie był on tam aż taki niezbędny :P Co nie zmienia faktu, że podoba mi się także wersja z Alexandrą.


VIXX - Chained UP
Długo się opierałam, ale wygląda na to, że tym comebackiem VIXX wreszcie złapali mnie w swoją sieć. "Chained Up" to piosenka, która chyba ostatecznie przywiązała mnie do tego zespołu. Wcześniejsze utwory chłopaków zawsze miały w sobie coś, co trochę mnie drażniło, ale w tym już tego nie dostrzegam. Wprost przeciwnie, widzę w nim same zalety i bardzo dobrze mi się go słucha. 


MADTOWN - OMGT
Nie znam MADTOWN, a przynajmniej nie znałam do tej pory. Mimo wszystko, spodobała mi się ich nowa piosenka i sprawiła, że chyba nawet poszukam o nich jakichś informacji.


myB - DDODDO
Lubię urocze, słodkie koncepty, choć zazwyczaj nie do takiego stopnia, by zaliczyć piosenkę w takim klimacie do moich hitów. Z "DDODDO" od myB stało się jednak inaczej. Dlaczego? Sama wciąż się nad tym zastanawiam. Dziewczyny chyba najzwyczajniej w świecie zaraziły mnie swoją pozytywną energią. Pasuje im ten kolorowy koncept. Wielokrotnie w ciągu miesiąca ich piosenka poprawiała mi humor po niezbyt udanym dniu, dlatego oczywiście trafia na tę listę! :)


Brown Eyed Girls - Bran New World | Warm Hole
Brown Eyed Girls powróciły z nowym albumem, który uwielbiam w całości. Wydały przy tym dwa genialne teledyski, których oglądanie to czysta przyjemność. Poza tym, który inny zespół mógłby pozwolić sobie na tak oczywiste seksualne podteksty i nie zostać przy tym skrytykowany od deski do deski?


B.A.P - Young, Wild & Free
B.A.P powróciło w wielkim stylu z piosenką, jakiej od nich oczekiwałam! Uwielbiam ich właśnie w takim koncepcie, pełnym mocy i "swagu". Idealnie do nich pasuje, dlatego też "Young, Wild & Free" to prawdziwy hit!


EXID - Hot Pink
Najbardziej spodobała mi się tutaj partia rapu LE oraz fragment, w którym jedna z dziewczyn śpiewa zamknięta w piwnicy :P Tak naprawdę uważam, że "Hot Pink" jest bardzo podobne do dwóch poprzednich singli EXID, ale tę piosenkę polubiłam najbardziej z dotychczasowych. 


Nine Muses - Sleepless night
Za to lubię Nine Musues. Seksowny koncept, ale nie wulgarny, tylko pełen klasy. Poza tym, piosenka choć ze smutnym wydźwiękiem, jest naprawdę przyjemna.


5Tion - Lie
Znalazłam tę pioenkę przez przypadek, ale wpadłam i słuchałam jej praktycznie cały miesiąc. Nie wiem wiele o samym zespole, choć dotarłam do informacji, że to nie żadni rookies. W każdym razie, "Lie" to piosenka, którą warto przesłuchać. Może ktoś wpadnie tak jak ja ^^


BTS - Run
Szczerze powiedziawszy, sądziłam, że po "I Need U" chłopaką będzie bardzo trudno utrzymać poziom. Ich poprzednią piosenką uważałam za taką z najwyższej półki. Z wielką ulgą przyjęłam więc fakt, że "Run" z powodzeniem może z "I Need U" konkurować. To także wspaniałą piosenka. Słuchając jej aż chce się gdzieś ruszyć. Chłopaki nie na darmo śpiewają "Run!". Faktycznie, ma się ochotę biec i biec...
(Jak do tej pory mam milion teorii na to jakie znaczenie kryje się za ostatnimi teledyskami BTS, ale nie mam pojęcia jak to jest naprawdę :P)


iKON - Apology
Druga z moich ulubionych piosenek listopada. iKON świetnie się spisują w takich klimatach. Mają dobrych wokalistów i w takich utworach mogą wreszcie pokazać co potrafią.
"Apology" jest dla mnie jeszcze bardziej wzruszające od "Airplane". To taka emocjonalna piosenka, która za każdym razem działa na mnie i gra na uczuciach. Dlatego też jest dla mnie wyjątkowa :)



Jakie były wasze hity listopada? Czy też uważacie, że to najlepszy miesiąc w tym roku pod względem comebacków?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz