sobota, 31 października 2015

[Hity Miesiąca] Październik 2015


Sporo dobrych piosenek pojawiło się w październiku, nie uważacie? Ilość nie zawsze przekłada się na jakość, jednak październik obfitował we wspaniałe hity, które przesłuchałam wiele, wiele razy i z których na pewno kilka pozostanie moimi ulubieńcami roku.
A przedstawia się to następująco:


iKON - Airplane
Jak na razie moja ulubiona piosenka od iKON. Niedawno zadebiutowali i nie wydali jeszcze za wiele, ale jak do tej pory wolę ich właśnie w takim wydaniu.


AOORA, Hoik - Morning Noon Evening (ft. Taeyeon z She'z)
Pogodna, relaksująca piosenka, która świetnie spisuje się podczas porannej podróży do szkoły czy pracy. Tak właśnie ją wykorzystywałam i moje poranki stały się dzięki niej mniej stresujące. Poza tym jako fanka głosu Aoory czuję jeszcze większą radość słuchając tej piosenki :)

A tak nawiasem, kiedy wreszcie powróci She'z?


Taeyeon - I
Jak tu nie kochać tej piosenki? Wszystko w niej jest idealne, lecz najbardziej idealny jest tutaj wokal Taeyeon. Dziewczyna ma anielski głos, to muszę jej przyznać. Zakochałam się w "I" i jak na razie wygląda na to, że będzie to miłość na wiele miesięcy.


Melody Day - Speed Up
Cóż mogę napisać? "Speed Up" to piosenka, która dodaje energii i porywa do tańca. Świetny dopalacz działania :)


OH MY GIRL - Closer
To co zauroczyło mnie w "Closer" to cudowny, tajemniczy klimat. I nawet nie trzeba oglądać teledysku, żeby go odczuwać. Wystarczy wsłuchać się w melodię i człowiek już odpływa :)


BIGFLO - Obliviate
Kibicuję chłopakom od początku i choć "Obliviate" uważam za najsłabszą z ich dotychczasowych piosenek, wciąż mi się podoba. Mam nadzieję, że następnym razem zaskoczą mnie i powrócą z czymś lepszym. 


IU - Twenty-Three
IU wraz z tym comebackiem chciała pokazać swoją "dojrzalszą" stronę i wydaje mi się, że zadanie zostało wykonane. Co prawda nie przepadam za konceptem lolity jaki ukazała, ale pomijając to i wszelkie kontrowersje związane z jej nowym mini albumem, "Twenty-Three" to dobra piosenka i polubiłam ją od razu. Mam nadzieję, że kariera IU mimo wszystko nie legnie w gruzach...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz