wtorek, 2 lutego 2016

[Hity Miesiąca] Styczeń 2016



Miesiąc minął więc czas na szybki przegląd moich hitów miesiąca, pierwszy w tym roku. Jak na razie 2016 obfituje w hity. Tym razem jest ich sporo, bo aż 7! Muszę przyznać, że w styczniu naprawdę miałam czego słuchać, a poszczególne piosenki jeszcze nie zdążyły mi się znudzić. Po ubogim grudniu to miła odmiana. 
Zapraszam! Może znajdziecie coś, co i Wam się spodoba!



Lucky J - No Love
Już pierwszy singiel Lucky J sprawił, że zakochałam się w tym zespole, a No Love, tylko utwierdziło mnie w tej miłości. Głosu Jessi nigdy nie mam dosyć, a sama piosenka jest po prostu piękna i zdarzyło mi się przy niej wzruszyć. 

Cross Gene - Noona, You
Jak nie kochać tej piosenki? :D To tak bardzo kpopowy kpop, że już chyba bardziej nie można. Może właśnie dlatego nastawiała mnie ona w styczniu tak pozytywnie?

Stellar - Sting
Cieszę się, że Stellar wciąż pozostaje przy sexy koncepcie. Tym razem jest on nieco delikatniejszy, co w sumie wychodzi dziewczynom na plus. Piosenka również brzmi delikatniej, jednak polubiłam ją od pierwszego przesłuchania i uważam ją za miłą odmianę w ich dyskografii.

Yezi - Cider
Yezi w FIESTAR nie rzuciła mi się w oczy, raczej nie zwracałam na nią uwagi. Za to po Unpretty Rapstar, gdzie pokazała swoje umiejętności i charyzmę, zaczęłam ją cenić i naprawdę lubić. Podoba mi się nie tylko jej rap i utwory, które wydaje, ale również jej styl. Gdy się na nią patrzy, wydaje się prawdziwą "suką", ale pasuje jej to. Cider także pokazuje ją właśnie w takim świetle i podoba mi się o wiele bardziej od poprzedniego Crazy Dog. 

Bubble-X - Hit It
Zapętlałam tę piosenkę wiele razy, bo naprawdę uzależnia! Dziewczyny występują we dwójkę, ale mimo tego dają radę. Jeśli jeszcze o nich nie słyszeliście, zachęcam do zapoznania się z ich piosenkami. Nie ma ich wiele, a warto posłuchać i dać im szansę!


Flashe - Lip Bomb
Początkowo "Lip Bomb" drażniło mnie strasznie, ale nawet nie wiem kiedy, a już nie potrafiłam się od niego uwolnić. 

GFRIEND - Rough
Nie spodziewałam się, że comeback GFRIEND będzie taki dobry! To najlepsza piosenka w ich karierze, choć nie sądziłam, że szybko uda się im przebić Me Guta Tu. Rough jest nieco bardziej dynamiczne. Ale przede wszystkim - cały utwór brzmi pięknie! Wystarczy wsłuchać się w muzykę. Prześliczna.


Czy na mojej liście pojawił się jakiś Wasz hit miesiąca? A może odkryliście jakąś ciekawą piosenkę? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz